Menu
Tablet menu
A+ A A-

Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych

Opis szkolenia

Właściwe zachowanie sprzedawcy jak również umiejętność poprowadzenia rozmowy i ustalenia potrzeb Klienta, skuteczne zaprezentowanie towaru i obrona ceny - wszystko to decyduje o sukcesie sprzedaży.

Profesjonalna obsługa Klienta w oparciu o najwyższe standardy tej dziedziny zwiększają zyski w firmie.

Stosunkowo szybko można podnieść umiejętności sprzedawców w zakresie techniki sprzedaży i tym samym zwiększyć ich wydajność poprzez udział w szkoleniu.

Szkolenie kierowane jest do osób pracujących lub pragnących podjąć pracę w sklepie, handlowców z działów obsługi Klienta, kupców i pracowników zaopatrzenia.

Terminy

Termin szkolenia: 7 CZERWIEC 2018 r.

Termin szkolenia dla grup zorganizowanych: ustalany jest indywidualnie.

Ceny

Cena szkolenia: 490 zł brutto
Cena szkolenia dla studentów studiów dziennych: 450 zł brutto
Cena szkolenia dla grup zorganizowanych: do uzgodnienia

Cena obejmuje:
- udziaław w praktycznym szkoleniu obejmującym 16 godzin dydaktycznych
- materiały szkoleniowe
- zaświadczenie o ukończeniu kursu
- serwis kawowy, napoje oraz poczęstunek.

Dodatkowe informacje

Proces rekrutacji:
1. Pobierz i wypełnij formularz zgłoszeniowy (zakładka O NAS - DO POBRANIA)
2. Wypełniony formularz zgłoszeniowy wyślij na adres e-mailowy RCE: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., bądź złóż osobiście w naszej siedzibie.
3. Po otrzymaniu potwierdzenia z naszej strony o terminie rozpoczęcia kursu, prosimy o uiszczenie opłaty (możliwość wpłaty w II ratach) na rachunek bankowy Rzeszowskiego Centrum Edukacji lub osobiście w kasie RCE.

Szczegółowy zakres tematyczny

1. Przygotowanie do sprzedaży.
2. Rozmowa bezpośrednia z Klientem.
3. Tworzenie właściwego klimatu w kontakcie z Klientem.
4. Sprzedaż za pomocą pytań – badanie potrzeb Klienta.
5. Uważne słuchanie, parafraza.
6. Oddziaływanie na emocje i na rozsądek.
7. Techniki przydatne w sprzedaży – NLP SPRZEDAWCY.
8. Reklamacja – instrukcja przyjmowania reklamacji.
9. Odpowiedzialność sprzedawcy.
10. Planowanie czasu i zadań.
11. Obsługa kas fiskalnych.

Kalendarz szkoleń

Lipiec 2018
P W Ś C Pt S N
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Najbliższe szkolenia