Menu
Tablet menu
A+ A A-

Techniki sprzedaży

Opis szkolenia

Chcesz zdobyć wiedzę, która zagwarantuje Ci udane relacje z Klientem oparte na zaufaniu, rzetelności i wiarygodności?
Zapraszamy Cię na szkolenie, które pokaże Ci, jak pracować z Klientem, aby osiągnąć najlepsze rezultaty.
Pomożemy Ci udoskonalić techniki sprzedaży, co sprawi, że Twoje wyniki będą na najwyższym poziomie.

Szkolenie kierujemy do:
- handlowców stacjonarnych i terenowych
- przedstawicieli handlowych
- kierowników zespołów sprzedażowych
- pracowników biura obsługi Klienta
- dostawców produktów do Klienta.

Celem szkolenia jest:
- zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu technik sprzedaży i zasad wywierania wpływu na decyzje Klientów
- nabycie umiejętności rozpoznawania potrzeb Klientów
- poznanie i udoskonalenie nowoczesnych technik nawiązywania kontaktu z Klientem oraz poszerzanie umiejętności w zakresie psychologii sprzedaży
- poznanie różnych technik argumentacji sprzedażowej
- zwiększenie efektywności sprzedaży
- pogłębienie wiedzy dotyczącej sprzedaży w kontakcie z „trudnym" Klientem
- poznanie etapów profesjonalnej rozmowy handlowej
- udoskonalenie wizerunku sprzedawcy w obszarze ciała, głosu i słownictwa

Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową.

Podczas szkolenia rozwiniesz się również w zakresie:
- budowania długotrwałych relacji z Klientem
- fachowej prezentacji produktów i usług firmy
- analizy potrzeb Klienta
- argumentowania i odpierania zastrzeżeń Klientów
- radzenia sobie z Klientem obojętnym, nie zainteresowanym
- dokonywania profesjonalnej finalizacji sprzedaży

Terminy

Termin rozpoczęcia szkolenia: 12 CZERIWEC 2018 r.

Termin szkolenia dla grup zorganizowanych: ustalany jest indywidualnie.

Ceny

Cena szkolenia: 490 zł brutto
Cena szkolenia dla studentów studiów dziennych: 450 zł brutto
Cena szkolenia dla grup zorganizowanych: do uzgodnienia

Cena obejmuje:
- udział w praktycznym szkoleniu obejmującym 16 godzin dydaktycznych
- materiały szkoleniowe
- zaświadczenie o ukończeniu kursu
- serwis kawowy, napoje oraz poczęstunek.

Dodatkowe informacje

Proces rekrutacji:
1. Pobierz i wypełnij formularz zgłoszeniowy (zakładka O NAS - DO POBRANIA)
2. Wypełniony formularz zgłoszeniowy wyślij na adres e-mailowy RCE: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., bądź złóż osobiście w naszej siedzibie.
3. Po otrzymaniu potwierdzenia z naszej strony o terminie rozpoczęcia kursu, prosimy o uiszczenie opłaty (możliwość wpłaty w II ratach) na rachunek bankowy Rzeszowskiego Centrum Edukacji lub osobiście w kasie RCE.

Szczegółowy zakres tematyczny

1. Kontakty handlowe z Klientami
2. Profesjonalny sprzedawca
3. Pozyskiwanie Klientów
4. Zdobywanie zaufania Klientów
5. Trudny Klient – elementy wpływu na ludzi
6. Badanie i poznawanie potrzeb Klienta
7. Przygotowanie i skuteczne prezentowanie ofert handlowych – sprzedaż korzyści.
8. Instrukcja przyjmowania zastrzeżeń i reklamacji oraz ich wykorzystanie w procesie sprzedaży
9. Skuteczne przedstawianie cen
10. Negocjacje cenowe
11. Finalizowanie sprzedaży, postępowanie po dokonaniu sprzedaży
12. Klucze do efektywnej sprzedaży
13. Standardy w obsłudze klienta
14. Odpowiedzialność sprzedawcy wobec kupującego
15. NLP w sprzedaży

Kalendarz szkoleń

Sierpień 2018
P W Ś C Pt S N
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Najbliższe szkolenia